مصاحبه آرشیو خبر ها
از همه ی ایتالیایی ها تشکر می کنم

از همه ی ایتالیایی ها تشکر می کنم

لئوناردو بونوچی درحالی که سعی می کرد جلوی فرو ریختن اشکهایش را بگیرد به شبکه ی رای اسپورت گفت که «ایتالیا قدم به قدم با قهرمان جام جهانی پیش رفته است»، این مدافع 29 ساله در جریان بازی پنالتی اش را به گل تبدیل کرد تا بازی 1‐1 شده و به قوت اضافه و سرانجام پنالتی برسد، جایی که ایتالیا بازی را باخت:

 

ما در ابتدای این ماجراجویی گفته بودیم که اگر حذف شدیم، باید با سری بالا حذف شویم. فکر می کنم در طول 120 دقیقه این تیم ملی پا به پای قهرمانی جهان پیش رفت. حذف شدن همیشه دردناک است، اما از این مردها، از مربی، از رییس تا هر بازیکن، ما همه مردانی بزرگ بودیم. ما در هر بازی و هر جلسه ی تمرینی قلبمان را در زمین گذاشتیم.

 

بونوچی که به شدت احساساتی شده بود ادامه داد:

 

من می خواهم از همه ی ایتالیایی ها تشکر کنم، چرا که خیلی به ما نزدیک بودند و به ما شور و شوق زیادی عطا کردند. امیدواریم باعث غرور آنها شده باشیم. در این رقابت ها باید به شکل گروه باشید و می دانیم که این تنها راهی بود که حرفمان را بزنیم. ما بلژیک، سوئد و اسپانیا را شکست دادیم و بعد با قهرمان جهان مساوی کردیم. من همه ی کسانیکه در طول دو فصل اخیر برای این تیم فوق العاده تلاش کردند را ستایش می کنم. متاسفانه پنالتی به شانس مربوط است، انها یک اشتباه کمتر از ما انجام دادند. افتخار می کنم که عضوی از این تیم بودم، کونته به خاطر شکستمان غمگین بود اما از مردانی که با او کار کرده بودند تشکر کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: